Miele T8403C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele T8403C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

N.de Cloe 02-03-2023

Fijne betrouwbare machine

Geschreven voor: Miele T8403C

Omdat ik gebruik maakte van een Miele wasmachine, en mij dat goed beviel, wilde ik een wasdroger van Miele. Hij draaid nu ong. 18 jaar en ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Handig te bedienen

Minpunten

gmpvandam 25-08-2014
Geschreven voor: Miele T8403C

Deze Miele condensdroger hebben we gekocht in 2008. In 2014 beginnen er problemen te ontstaan. Dat is na amper 6 jaar. De machine wordt niet bovenmatig gebruikt. Dat er al na 6 jaar stukken aan komen vinden wij erg vlug. We hebben juist wat extra uitgegeven om dat we dachten kwaliteit te kopen.

bbtje 18-11-2008
Geschreven voor: Miele T8403C

Na 20 jaar mijn oude miele droger weggedaan voor deze nieuwe. Ik dacht eindelijk geen slurfje meer uit het raam is toch wel makkelijk. Hij werkt prima, maakt weinig lawaai maar heeft een groot nadeel mijn was stinkt ze zeggen dat dit komt omdat hij nog nieuw is, dit had ik absoluut niet verwacht van zo'n dure droger nu maar hopen dat dit snel overgaat!!

stefvanhage1 06-11-2008
Geschreven voor: Miele T8403C

Na héééééél veel ellende met onze Brandt wasdroger een Miele aangeschaft. Omdat ze volgens velen zo betrouwbaar zijn en omdat je er via een soort verzekering extra garantie tot 12 jaar bij kunt kopen.
We gaan het uitproberen.
Gezegd moet worden dat het apparaat prima functioneert. De was komt er droog en niet al te kreukelig uit.

Het enige, wel vervelende, nadeel tot nu toe is de onaangename nieuw apparaat lucht die ook in het wasgoed gaat zitten en nu, na tien maanden, nog niet geheel is verdwenen.

Vonneyv 21-09-2008
Geschreven voor: Miele T8403C

Oude Miele is 20 jaar meegegaan, nu weer een Miele aangeschaft: Prima apparaat, een week in ons bezit, geluid valt reuze mee en lakens hoef je niet meer te strijken. Helemaal tevreden met deze aankoop.

Hetty79_ned 05-09-2008
Geschreven voor: Miele T8403C

mooi apparaat, enkele dagen in mijn bezit, maar ben er al heel blij mee, scheelt me enorm veel strijken!! nog een enorm pluspunt is dat je hem bijna niet hoort, onze oude wasdroger een Whirlpool maakte veel meer herrie! Ook is deze droger veel sneller klaar! een aanrader!

Gerard14 17-02-2008
Geschreven voor: Miele T8403C

We hadden een AEG droogtrommel die na 8 jaar niet intensief gebruiken een reparatie moest ondergaan van 300 Euro. Dat wilden we niet laten repareren. We wilden ook naar een A-label machine. Van de AEG 59840 zag ikechter de reviews. De mensen waren niet echt tevreden over deze AEG. Negatieve punten zoals lawaai, en ook technische problemen enz. Wij hebben daarom dus gekozen voor deze B-label miele. De Miele doet zijn werk zeer stil. Het droogresultaat is heel goed en technisch heeft deze machine zich al bewezen. Kortom ik ben zeer tevreden met dit toestel en ik heb er ook een goed gevoel bij.

basco1975 26-01-2008
Geschreven voor: Miele T8403C

Zeer goede machine. Eerst gekeken voor een A-label machine, dan kun je alleen kiezen tussen Blomberg en AEG. Beiden ook uitstekende machines maar de Blomberg doet nogal lang over een programma en de AEG is wat luidruchtig. Tijdsduur van een droogprogramma en geluidsniveau zijn voor ons wel belangrijk dus verder gekeken naar machines met een B-label.

Omdat we goede ervaring hebben met onze Miele wasmachine, kwamen we bij dit model uit. Een basismachine maar wel een met veel mogelijkheiden. Meer dan je nodig hebt. De machine is een stuk stiller als onze vorige droger en geeft ook een stuk minder warmte en vocht af. Handig dat de machine electronisch gestuurd is, je hebt hem dus nooit te lang aanstaan. Het is gewoon met een draaiknop een programma kiezen en op start drukken, simpeler kan niet. Ook een groot voordeel is de trommel met twee draairichtingen. Hierdoor minder kreukels of beddengoed dat in de knoop raakt.

Kortom, een perfecte machine. Aan de prijs maar dat verdien je op de lange termijn terug en je hebt in de tussentijd het genot.....

jon 20-06-2007
Geschreven voor: Miele T8403C

Deze droger bevalt uitstekend. De was is in een uurtje droog, terwijl mijn oude droger bijna 2 uur stond te draaien.
Wat tijd en stroomkosten betreft dus zeker een verbetering.
Meer dan voldoende instellingen, ondanks dat dit een eenvoudig model miele-droger is. Volgens mij heb je een uitgebreider model met nog meer toeters en bellen helemaal niet nodig. Uitgestelde start heb ik wel op mijn wasmachine, niet op de droger. Je laat de was toch geen uren in een droger liggen voordat je het droogt lijkt me. Ik heb ook een miele wasmachine sinds een jaar en hoop met deze set vele jaren vooruit te kunnen. Prima apparatuur; duur, maar wel kwaliteit!